czwartek, 30 sierpnia 2012

Na początek..


Hej jestem Hope, ale nie lubię swojego imienia. Zmieniłam je gdy miałam 13 lat i od tego czasu jestem Margaret lub po prostu Meg. . Mieszkam sobie w spokojnym miasteczku Wolverhampton z rodzicami i siostrą Rose.. 2 lata temu gdybym powiedziała że mam na nazwisko Payne pewnie nie zrobiło by to większego wrażenia na was. Ale niestety mój „ Kochany” kuzyn Liam postanowił ze pójdzie do X- Factora i zniszczy tym całe moje życie. I to jest kolejny powód dla którego nie lobię swojego kuzyna. Jakoś nigdy go nie lubiłam. Zawsze był ode mnie lepszy, starszy, mądrzejszy, ładniejszy i fajniej śpiewał. W dzieciństwie strasznie sobie dokuczaliśmy przez co teraz mamy o sobie jak najgorsze zdanie.
W roku szkolnym wpadłam w niezłe tarapaty i konflikty z policją co sprawiło że rodzice wysłali mnie na całe wakacje do Liama na tzw. oczyszczenie. Pomimo moich krzyków i wyraźnego sprzeciwu rodzice się uparli.
Moja rodzicielka uzgodniła wszystko z mamą Liama i Bez problemu mogę spędzić całe wakacje z Liamem.
Swoja droga ciekawe jak on zareagował na tą wiadomość. Pewnie dostał wścieklizny i wrzeszczał ze nie chce mnie w swoim domu. Też bym tak zareagowała gdybym się dowiedziała że On przyjedzie do mnie. Tak czy siak to będzie istna męczarnia.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz